Известие

Collapse
No announcement yet.

Aux - Bluetooth Alfa 147

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Aux - Bluetooth Alfa 147

    Така значи, опитвам се да свържа такова устройство към CD-то в колата. Извадил съм си Aux кабел и към него свързвам следното устройство: Aux - Bluetooth
    Таз джаджа работи учудващо добре, но за сега само в домашни условия.
    За експеримента я включвам към обикновено зарядно за телефон, такова за запалката, но се получава жужене и бръмчене особено при запален двигател. Опитах с 2 различни зарядни но без съществен успех. Като го включа към преносима батерия за телефон (power bank), работи без никакви ядове, но идеята ми е да си стои постоянно в колата.

    Та някой правил ли го е с подобно устройство и какво захранване е използвал? Някакъв по-хубав преобразувател ли да търся от 12-5в? Абе всякакви съвети ще са от полза.
    Alfa Romeo 147 1.9 JTD 115HP 2003г.
    Alfa Romeo 166 2.5 V6 190HP 1999г.

  • #2
    Добавянето на един електролитен кондензатор успоредно на изхода на преобразувателя (на 5 - те волта) може да ти реши проблема.
    Можеш да пробваш с 1000 мF/16V.


    159 1.8 MPI
    166 2.0 TS (ex)

    Comment


    • #3
      Довечера ще го пробвам и ще пиша какво се е получило.
      Благодарско за бързия отговор.
      Alfa Romeo 147 1.9 JTD 115HP 2003г.
      Alfa Romeo 166 2.5 V6 190HP 1999г.

      Comment


      • #4
        Опитах с кондензатор и ефекта беше минимален, явно проблема е друг. Ще опитам с още някое зарядно като за начало.
        Last edited by darkmiracle; d.m.y г., 02:13.
        Alfa Romeo 147 1.9 JTD 115HP 2003г.
        Alfa Romeo 166 2.5 V6 190HP 1999г.

        Comment


        • #5
          Опитай с регулатор на напрежение LM7805, както е показано на схемата.
          Attached Files
          Hennessey Venom GT, 2009 - ex, тоталка,
          Bugatti Veyron 16.4 Grand Sport 2011 - ex, за скрап,
          Pagani Huayra 2014 - ex, за части,
          Alfa Romeo 156 1.9JTD, 150 коня.

          Comment


          • #6
            Първоначално публикувано от dansguardian Покажи съобщение
            Опитай с регулатор на напрежение LM7805, както е показано на схемата.
            +1

            Явно колегата пробва с DC-DC PWM преобразуватели, които смущават с хармоници.


            159 1.8 MPI
            166 2.0 TS (ex)

            Comment


            • #7
              Идните дни ще се сдобия с елементите и ще сглобя схемката. Ще пиша какво се е получило.
              Alfa Romeo 147 1.9 JTD 115HP 2003г.
              Alfa Romeo 166 2.5 V6 190HP 1999г.

              Comment


              • #8
                вземи си ТО-220 корпус,може и радиаторче да ти трябва.
                alfa romeo 145 1.3 boxer K&N replacement MOMO GT2 WHEELS OMP Lowering Springs kit now on GPL rest in peace
                alfa romeo 147 2.0 ts DISTINCTIVE MY07 powered by Landi Renzo GPL

                Comment


                • #9
                  Първоначално публикувано от dansguardian Покажи съобщение
                  Опитай с регулатор на напрежение LM7805, както е показано на схемата.
                  Сложи паралелно и един 100 нанофарада

                  Comment


                  • #10
                    Така, сдобих се с елементите за схемата от пост №5 и направих набързо тестов монтаж. Получи се невероятен шедьовър, но за сметка на това работи, без шумове и смущения. В началото си мислех че няма да е необходим радиатор, защото консумацията е едва 60mA, но на проветриво място регулатора достигна към 55 градуса за около 5-6 минути работа. Понеже ще го забутам някъде под волана му поставих медна пластина за охлаждане, като с нея не надвиши 30 градуса за същото време.

                    Благодаря на всички за помощта!
                    Alfa Romeo 147 1.9 JTD 115HP 2003г.
                    Alfa Romeo 166 2.5 V6 190HP 1999г.

                    Comment


                    • #11
                      Здравейте колеги, и аз имам проблем с такова смущение от зарядно, но на мен ми е необходимо зарядно с повече ампери, това което е препоръчано на колегата е с малко ампери, някой може ли да ме посъветва с какво да заместя регулатора LM7805, в схемата за да достигна около 3А, използва се за зареждане на таблет.
                      Пробвах с феритни филтри но не се изчисти напълно, само понамаля, мисля да пробвам да добавя кондензатор към зарядното, но въпроса ми е къде да го добавя на входа или на изхода на зарядното ?

                      П.С. LM323K или 78S05 TO-220 # някое от тях ще ми свърши ли работа?
                      Last edited by NoFeArr; d.m.y г., 18:44.
                      147 1,6 105к.с. 2002г.

                      Comment


                      • #12
                        Първоначално публикувано от NoFeArr Покажи съобщение
                        Здравейте колеги, и аз имам проблем с такова смущение от зарядно, но на мен ми е необходимо зарядно с повече ампери, това което е препоръчано на колегата е с малко ампери, някой може ли да ме посъветва с какво да заместя регулатора LM7805, в схемата за да достигна около 3А, използва се за зареждане на таблет.
                        Пробвах с феритни филтри но не се изчисти напълно, само понамаля, мисля да пробвам да добавя кондензатор към зарядното, но въпроса ми е къде да го добавя на входа или на изхода на зарядното ?

                        П.С. LM323K или 78S05 TO-220 # някое от тях ще ми свърши ли работа?
                        Можеш да увеличиш товароспособността на 7805 добавяйки някой и друг транзистор и малко пасивни елементи, но това е малко излишно, защото устройството става по-обемисто и няма смисъл при положение, че има готови такива регулатори. Примерно този:

                        https://store.comet.bg/Catalogue/Product/5042773/


                        159 1.8 MPI
                        166 2.0 TS (ex)

                        Comment


                        • #13
                          Първоначално публикувано от darkmiracle Покажи съобщение
                          Така, сдобих се с елементите за схемата от пост №5 и направих набързо тестов монтаж. Получи се невероятен шедьовър, но за сметка на това работи, без шумове и смущения. В началото си мислех че няма да е необходим радиатор, защото консумацията е едва 60mA, но на проветриво място регулатора достигна към 55 градуса за около 5-6 минути работа. Понеже ще го забутам някъде под волана му поставих медна пластина за охлаждане, като с нея не надвиши 30 градуса за същото време.

                          Благодаря на всички за помощта!
                          Щом консумацията е 60mА при 14V захранващо напрежение, излиза че мощността е 840mW грубо. Тогава ще ти трябва алуминиев радиатор с площ около 12 квадратни сантиметра (има значение какво е положението на радиатора, при вертикално за 1W мощност площта е около 11 кв.см., а при хоризонтално е около 15 кв.см. алуминиева ламарина с дебелина 2 мм.)
                          Hennessey Venom GT, 2009 - ex, тоталка,
                          Bugatti Veyron 16.4 Grand Sport 2011 - ex, за скрап,
                          Pagani Huayra 2014 - ex, за части,
                          Alfa Romeo 156 1.9JTD, 150 коня.

                          Comment


                          • #14
                            Ето такава пластина сложих, щото такава имах под ръка. Утре ще замеря температурата след по-продължително ползване, че все пак е на малко тъпо място поставено.
                            Alfa Romeo 147 1.9 JTD 115HP 2003г.
                            Alfa Romeo 166 2.5 V6 190HP 1999г.

                            Comment


                            • #15
                              Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщение
                              Можеш да увеличиш товароспособността на 7805 добавяйки някой и друг транзистор и малко пасивни елементи, но това е малко излишно, защото устройството става по-обемисто и няма смисъл при положение, че има готови такива регулатори. Примерно този:

                              https://store.comet.bg/Catalogue/Product/5042773/
                              Благодаря колега!
                              147 1,6 105к.с. 2002г.

                              Comment

                              Working...
                              X